Proprietăți
- performanță optimă a motorului
- funcționarea lină a motorului
- curățenia remarcabilă a motorului
- stabilitate mare la forfecare
- economisește combustibil și reduce emisiile poluante
- rezistență excelentă la uzură
- durată lungă de viață a motorului
- fiabilitate de ungere remarcabilă
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț
Clasificări şi specificaţii:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SN ∙ BMW Longlife-01 ∙ MB-Approval 229.5 ∙ Peugeot Citroen (PSA) B71 2296 ∙ Porsche A40 ∙ Renault RN
0700 ∙ Renault RN 0710 ∙ VW 502 00 ∙ VW 505 00
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Chrysler MS-10725 ∙ Chrysler MS-10850 ∙ Fiat 9.55535-H2 ∙ Fiat 9.55535-M2 ∙ Fiat 9.55535-N2 ∙ Fiat 9.55535-Z2 ∙ Opel GM-LL-B-025
∙ Peugeot Citroen (PSA) B71 2294
Date tehnice
Clasa SAE (engine oils) 5W-40 SAE J300
Densitate la 15 °C 0,855 g/cm³ DIN 51757
Viscozitate la 40 °C 80,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Viscozitate la 100 °C 14,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Viscozitate la -35 °C (MRV) ≤ 60000 mPas ASTM D4684
Viscozitate la -30°C (CCS) ≤ 6600 mPas ASTM D5293
Indice de vascozitate 180 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Punct de curgere -45 °C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare (Noack) 10,0 % CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 232 °C DIN ISO 2592
Indice de bazicitate TBN 11,3 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenusa sulfat 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575
Numar de culoare (ASTM) L 3,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Pentru motoarele moderne pe motorină şi benzină cu multivalve, valvetronic,cu sau fără turbo si intercooler. Recomandat pentru
intervale extinse intre schimburile de ulei de motor şi solicitari ridicate.